Skiagraphy

اطلاعات به روز رادیولوژی

Skiagraphy

اطلاعات به روز رادیولوژی

 

اطلاعات ، اطلاعات ، اطلاعات !! موجوداتی مربوط به عهد بوق ، زار و زندگیشان درون مغز آدمی ، کار اصلیشان تلف کردن وقت ، نهایتشان مدرک و رزومه و میز و مسبب پیشرفت نکردن و از غار نشینی به سوی غار نشینی !! 

حال یعنی عصر برق که اطلاعات منسوخ شده زرق و برقش را گرفته است ،  چیزی که سالیان سال برای حال کردن گذشته استفاده شده است و نه برای آینده کردن حال .

چیزی که از ابتدای کودکی به ما آموزش داده اند این است که فکر نکنیم، نپرسیم ، فرضیه ندهیم و در یک کلام خلاق نباشیم .

این که ذهن ما گمشده ی تاریخ است گزافه نیست ! در طول دوازده سال دیپلم و چهار سال لیسانس ( و حتی برای  بعضی بیشتر ) ذهن را از عتیقه های گران بهایی پر میکنیم که تنها ، زیبایشان در حلول برگه ی رزومه دیده می شود.

برگه ی استخدام را که به دست مان دادند تازه صفریم ، نه برای کار که برای زندگی صفریم

ای کاش فکر کردن سر مشق شب هایمان می شد ای کاش از روی واژه ی پرسیدن ده بار می نوشتیم و ای کاش موضوع انشایمان احتمالات و فرضیه ها بود .

پیشرفت مستلزم تغییر نگرش حفظ گرایی به فکر گرایی است . به مقدس ترین پیامبر فرستاده شده ی درونمان   پناه ببریم و فکر کنیم تا شاید روزی مدیرانی خلاق ساختیم و نه مترسک هایی حافظ .

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی