Skiagraphy

اطلاعات به روز رادیولوژی

Skiagraphy

اطلاعات به روز رادیولوژی

رهبر یا کارگر

 

گوشه ای از باور های ساخت وبلاگ حاضر

شاید دیدن این مطلب در وبلاگ علمی چیزه عجیبی به نظر برسد و ما امید داریم با خواندن این متن نویسندگان و محققانی ما را حمایت کنند و آن ها نیز به جمع تیم اسکای گرافی ملحق شوند .

فرقی نمی کند در چه جایگاهی مشغول به فعالیت هستید ، مهم این است که آیا راضی هستید یا نه ؟!

اگر در جایی که می خواهید استخدامتان نمی کنند و همیشه در مصاحبه ها یک بازنده اید دلیل این امر فقط و فقط خودتان هستید ! بله همیشه همین بوده و هست ، از ماست که بر ماست !!

به نظر من داشتن اطلاعات یکی از کار هایی است که می تواند موفقیت شغلی و حتی زندگیتان را تا حدی تضمین کند .

از هنگامی که بیدار می شویم تا هنگامی که می خوابیم توسط کوهی از اطلاعات بمباران می شویم ؛ خواندن روزنامه ، دیدن اخبار و وقت گذرانی در فضای مجازی ، همه و همه اطلاعاتمان را بالا می برند . با این وجود چرا اغلب افراد  پیشرفتی نمی کنند و همه در حال در جا زدن هستند . علت این امر چیست؟

اطلاعاتی که هر روزه بدست می آوریم اکثرشان هیچ ربطی به زمینه ی شغلی ما ندارند اگر اطلاعات زمینه ی کاری خودمان را افزایش بدهیم پیشرفت می کنیم .

این طوری نیست که هفته ها و ماه ها سخت تلاش کنید و اطلاعات خودتان را بالا ببرید و بعد در شبی خاص در جایگاهی خاص قرار بگیرید ، این غیر ممکن است و اگر هم به موفقیتی برسید کوتاه مدت و گذرا خواهد بود .

کار های روتین زندگی به کار هایی گفته می شود که به راحتی و بدون توجه کافی به بهترین نحو انجام می شوند ، دلیل این امر نیز تکرار است.

به عنوان مثال اگر یکی از کار های روتین زندگی شما نوشیدن نوشابه به همراه غذا باشد به شما تبریک می گویم بعد از ده سال شما یک دیابتی هستید . نتیجه ی کار های روتین یک شبه اتفاق نمیافتند بلکه قدم به قدم شما را به سمتی سوق می دهند .

رسیدن به موفقیت شغلی هیچ گونه سختی و زجری به دنبال ندارد

جمله ی بالا به این معنی نیست که نباید تلاش کرد نه اتفاقا یکی از ملزومات موفقیت ، تلاش است اما باید تلاش را جزء روتین زندگی خود بکنید به طوری که هر روز بدون توجه کافی و سختی تلاش کنید ، تلاش کردن در جهت افزایش اطلاعات باید نوشابه ای شود که شما به همراه غذا می نوشید و از آن لذت می برید .

عشق و علاقه کارهای روتین را می سازند پس برای بهتر کردن کار های روتین زندگیتان باید چند قدم به عقب برگردید و مسأله را ریشه ای تر بررسی کنید . اگر عاشق چیزی باشید و به سمت آن حرکت کنید ، بعد از سپری شدن مدتی به جایگاهی می رسید که عاشقش هستید حالا دیگر فرقی نمی کند رهبر باشید یا کارگر .

اما به همین راحتی هم که در بالا خواندید نیست ، در واقعیت می بینیم اکثر افراد از شغل خود راضی نیستند و یا حتی از زندگی خودشان می نالند و همواره به دنبال فرار اند ؛ فرار روتین زندگی بعضی از آدما شده است .

یکی از دلایل آن پیدا نکردن عشق و علاقست اما عامل مهم دیگری نیز وجود دارد و آن ترس است .

در بیشتر مواقع علاقه و زمینه ی فعالیت مشخص هستند اما ما کاری در جهت آن انجام نمی دهیم . از انجام و سرانجامش می ترسیم  .

ترس به انواع مختلفی خودش را نشان می دهد و گاهی اوقات طفره   رفتن از انجام کاری ، خودش یک نوع ترس است .

حالا اگر عشق و علاقه ی خود را پیدا کردیم چطور از دستِ ترس هایمان رهایی یابیم ؟

نیازی نیست کار های بزرگ انجام دهید ، هدف های بزرگی داشته باشید اما از قدم های کوچک شروع کنید قدم های کوچک ریسک کمتری دارند . اگر عاشق کاری باشید ، قدمی کوچک در راستای تحقق آن ، طعم شیرینش سبب قدم های بعدی می شود و کم کم ترس هایتان نیز فرو می ریزد .

حالا این مطالب چه ربطی به وبلاگ دارد ؟

این وبلاگ قدمی کوچک در راستای اهداف بزرگ تیم اسکای گرافی است . ما سعی کردیم ترس هایمان را له کنیم و در جهت عشق و علاقه ی خودمان تلاش کنیم و این تلاش و افزایش اطلاعات را روتین زندگی خودمان کنیم . 

و شما نیز که این مطلب را خواندید ترس هایتان را له کنید و ما را در این امر  حمایت و هدایت کنید .

نویسنده : محمد جواد انفرادی

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی